1. Základní ustanovení

  • 1.1 Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen GDPR) je společnost CineStar s.r.o., IČO: 26435675, se sídlem Radlická 3185/1c, Smíchov, 150 00, Praha 5 (dále jen: „správce).
  • 1.2 Kontaktní údaje správce jsou
    • adresa: Radlická 3185/1c, Smíchov, 150 00 Praha 5
    • email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
    • telefon: 800 288 288
  • 1.3 Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  • 1.4 Správce jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. Kontaktními údaji pověřence jsou: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .

2. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  • 2.1 Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě vyplněné internetové rezervace vstupenek, registrace na webových stránkách nebo registrací v mobilní aplikaci.
  • 2.2 Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy pro věrnostní program CC.
  • 2.3 Mobilní aplikace.

3. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  • 3.1 Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
    • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR
    • oprávněný zájem správce podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR
    • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby
  • 3.2 Účelem zpracování osobních údajů je
    • souhlas se zpracováním osobních údajů pro nepersonalizovanou reklamu
    • souhlas se zpracováním osobních údajů pro personalizovanou reklamu: abychom Vám mohli zasílat informace a reklamu, které odpovídají Vašim osobním zájmům, analyzujeme Vaše zakoupené vstupenky, Vaši účast na našich reklamních akcích a Vaše využívání našich elektronických služeb. Pro tyto účely zpracováváme následující osobní údaje: email, věk, pohlaví, nákupní chování: místo nákupu (multikino), filmové nebo jiné představení, kategorie filmu, doba účasti, frekvence navštívených filmů, zjištění podobnosti s jinými našimi zákazníky
    • vyřízení Vaší rezervace vstupenek; při rezervaci vstupenek jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno příjmení, email a mobilní telefon); osobní údaje slouží k ověření rezervace a k zaslání informací o provedené rezervaci na email a přes SMS
    • vyřízení Vaší elektronické vstupenky „e-vstupenka"; e-vstupenka je vybavená číselným čárovým kódem, kterou zákazník obdrží ve formátu PDF pro vytištění na vyplněný email a bude zaslána na mobilní telefon ve formě SMS, to vždy po objednání a úhradě vstupenky přes internet
    • vyřízení Vaší elektronické vstupenky přes registraci do mobilní aplikace CineStar; při registraci do aplikace jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno, příjmení, email a mobilní telefon); osobní údaje slouží k ověření objednávky a k zaslání informací o provedené objednávce na email a přes SMS
    • registrace do věrnostního programu CC; při registraci do věrnostního programu CC jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno, příjmení, telefon, email, pohlaví, datum narození), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit
    • Vaše datum narození zpracováváme v rámci Věrnostního programu pro ověření registrace do věrnostního programu CC a současně, abychom Vám mohli zaslat dárek k narozeninám nebo Vás informovat o dostupnosti takových narozeninových dárků
    • souhlas se zpracováním osobních údajů pro zasílání obchodních sdělení a dalších marketingových aktivit
    • pro statistické účely zpracováváme Vaše osobní údaje v anonymizované podobě za účelem průzkumu trhu a veřejného mínění; proti tomuto zpracování údajů můžete kdykoli podat námitku bez uvedení důvodů; k podání námitky zvolte možnost kontaktu uvedeného v čl. I. odst. 4 těchto podmínek zpracování osobních údajů
    • zpracování za účelem statistik návštěvnosti webových stránek
  • 3.3 Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

4. Doba uchovávání údajů

  • 4.1 Správce uchovává osobní údaje
    • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu trvání smluvního vztahu)
    • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 3 roky, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu
  • 4.2 Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje zlikviduje.

5. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  • 5.1 Příjemci osobních údajů jsou osoby
    • podílející se na dodání služeb a realizaci plateb na základě smlouvy
    • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu
    • zajišťující marketingové služby
  • 5.2 Správce údajů využívá pro mailingové služby v rámci přímého marketingu společnost mimo EU sídlící v Kanadě. Předávané osobní údaje jsou jméno, příjmení, emailová adresa.
  • 5.3 Správce údajů nemá v úmyslu předat další osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

6. Vaše práva

  • 6.1 Za podmínek stanovených v GDPR máte
    • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR
    • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR
    • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR
    • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR
    • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR
    • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek
  • 6.2 Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

7. Podmínky zabezpečení osobních údajů

  • 7.1 Správce prohlašuje, že přijal vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  • 7.2 Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
  • 7.3 Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

8. Závěrečná ustanovení

  • 8.1 Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  • 8.2 S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového nebo tištěného formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  • 8.3 Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.

Informace o zpracování osobních údajů

pro firmy.cinestar.cz

 

I.

Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je společnost CineStar s.r.o., IČO: 26435675, se sídlem Radlická 3185/1c, Smíchov, 150 00 Praha 5 (dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou

       adresa: Radlická 3185/1c, Smíchov, 150 00 Praha 5

       email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

       telefon: 800 288 288

  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  2. Správce jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. Kontaktními údaji pověřence jsou: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě vyplněné internetové poptávky na webových stránkách firmy.cinestar.cz a nabídce služeb.

 

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR
  1. Účelem zpracování osobních údajů je
  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR
  • zpracování statistik návštěvnosti webových stránek za účelem zkvalitnění nabízených služeb
  • obrazové záznamy z pořádaných akcí pro prezentaci akce dalším klientům.
  1. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

 

IV.

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu trvání smluvního vztahu)
  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje zlikviduje nebo provede jejich anonymizaci.

 

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby nebo společnosti (třetí strany)
  • podílející se na dodání služeb a realizaci plateb na základě smlouvy.

 

  1. Správce údajů nemá v úmyslu předat další osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

 

VI.

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto informací ke zpracování osobních údajů.
  1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů nebo podat podnět k prošetření našemu pověřenci pro ochranu osobních údajů.
  2. K uplatnění práv v oblasti osobních údajů se na nás můžete obracet prostřednictvím Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

VIII.

Závěrečná ustanovení

  1. Správce je oprávněn informace ke zpracování osobních údajů změnit. Novou verzi informací ke zpracování osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách firmy.cinestar.cz.

 

Tyto informace ke zpracování osobních údajů nabývají účinnosti dnem 20.10.2019.

 

VOP PRO PRODEJ DÁRKOVÝCH POUKAZŮ VOP PRO FIREMNÍ PROJEKCE A PRONÁJEM SÁLU

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO PRODEJ DÁRKOVÝCH POUKAZŮ

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto všeobecné podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) vydává obchodní společnost CineStar s.r.o., se sídlem Radlická 3185/1c, Smíchov, 150 00, Praha 5, IČ: 26435675, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 81978.

Společnost CineStar (dále jen „poskytovatel“) provozuje multikina na adresách:

CineStar Hradec Králové, Brněnská 23a, Hradec Králové

CineStar Ostrava, Novinářská 6c, Ostrava

CineStar České Budějovice Čtyři Dvory, Milady Horákové 1498, České Budějovice

CineStar Olomouc, Pražská ul. 255/41, Olomouc

CineStar Plzeň, Písecká 972/1, Plzeň

CineStar Pardubice, Nám. Republiky 1400, Pardubice

CineStar Mladá Boleslav, třída Václava Klementa 1459, Mladá Boleslav

CineStar Jihlava, Hradební 1/5440, Jihlava

CineStar Liberec, České Mládeže 456, Liberec

CineStar Anděl, Radlická 3179/1E, Praha 5 – Smíchov

CineStar Černý Most, Chlumecká 765/6, Praha 9

CineStar Opava, U Fortny 49/10, Opava

CineStar České Budějovice IGY Centrum, Pražská tř. 1247/24, České Budějovice

(dále jen „provozovna” nebo „multikino”).

 

Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti poskytovatele a jeho zákazníků, kterými mohou být fyzické osoby – podnikatelé a právnické osoby (všichni dohromady dále jen „Zákazník“) vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Vztahy neupravené Obchodními podmínkami se řídí občanských zákoníkem.

Odesláním závazné objednávky Zákazník potvrzuje, že se seznámil a projevil souhlas s kompletním zněním těchto Obchodních podmínek a všech jejich součástí platných pro internetový portál firmy.cinestar.cz v okamžiku provedení objednávky. Současně akceptuje ceny, které jsou platné v okamžiku odeslání objednávky. Na tyto Obchodní podmínky je Zákazník dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. V případě odchylných písemných ujednání platí ujednání těchto Obchodních podmínek.

Provozovatel se zavazuje na základě uzavření smlouvy doručit Zákazníkovi dárkové poukazy určené k nákupu vstupenek a/nebo občerstvení v multikinech provozovaných provozovatelem a Zákazník se zavazuje poskytovateli zaplatit smluvní cenu. Zákazník uzavřením smlouvy prohlašuje, že jsou mu známy tyto Obchodní podmínky a že s nimi bezvýhradně souhlasí.

2. PŘEDMĚT SMLOUVY – OBJEDNÁVKA

Pojmem objednávka se pro tyto Obchodní podmínky rozumí jednostranný právní úkon Zákazníka směřujícího vůči poskytovateli s cílem obdržet od něj objednané plnění (dále jen „Objednávka“). Předmětem smlouvy jsou Dárkové poukazy na vstupenky nebo občerstvení do poskytovatelem provozovaných multikin.

 

Zájemce o poskytnutí služeb vyplní na webové stránce https://firmy.cinestar.cz/cs/darkove-poukazky/objednat-poukazky poptávkový formulář a odešle jej poskytovateli. Případně zašle svou poptávku poskytovateli na emailovou adresu uvedenou na webových stránkách https://firmy.cinestar.cz/cs/kontakt. Poskytovatel na základě požadavků zájemce zpracuje objednávku a zašle jí zájemci k potvrzení. Zájemce stvrdí objednávku podpisem osoby oprávněné jednat za zájemce a oskenovanou jí zašle emailem poskytovateli. Podpisem objednávky a zasláním skenu poskytovateli se objednávka stává závaznou. Objednávka musí obsahovat následující minimální náležitosti:

 

  • jméno a příjmení objednavatele (obchodní firma)
  • sídlo objednatele (ulice a číslo popisné, město, poštovní směrovací číslo)
  • email objednatele
  • telefon
  • DIČ
  • Bankovní spojení
  • Jméno, podpis a funkci osoby oprávněné učinit objednávku

 

Objednávku, která nesplňuje podstatné náležitosti a nezbytné údaje, je poskytovatel oprávněn odmítnout nebo vrátit zákazníkovi k doplnění a poskytnout mu k tomu přiměřenou lhůtu.

 Místem dodání dárkového poukazu je adresa uvedená Zákazníkem v jeho objednávce. Poskytovatel neručí za ztrátu nebo zpožděné doručení dárkového poukazu přepravcem.

Objednané dárkové poukazy jsou poskytovatelem odeslány objednavateli do 10 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

Za doručení Dárkového poukazu se považuje převzetí poukazu Zákazníkem nebo oprávněnou osobou uvedenou v objednávce, nebo jinou oprávněnou osobu, která se v době doručení zdržuje na adrese dodání uvedené v objednávce.

Základní doba platnosti standardní poukázky je 6 měsíců, Gold Class poukázky 12 měsíců od data objednání a je vyznačena na každé poukázce. V případě vypršení platnosti poukazu zaniká nárok držitele poukazu na plnění bez jakékoli náhrady škody.

Nákup poukázky je závazný. Po zakoupení poukázky nelze provádět storno, měnit platnost nebo typ poukázky.

Poukázky nelze měnit za peníze.

3. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Smluvní strany se dohodly na ceně dárkového poukazu, která je uvedena v objednávce. Platný ceník poukázek je uveřejněn na internetové stránce poskytovatele www.firmy.cinestar.cz. Ceny poukázek jsou uvedeny včetně DPH.

Zaplacením smluvní ceny se rozumí uhrazení celé kupní ceny ve prospěch poskytovatele. Po zaplacení celé kupní ceny bude Zákazníkovi vystaven a doručen řádný daňový doklad.

4. PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

Poskytovatel je povinen umožnit vyčerpání dárkového poukazu Zákazníkem nebo oprávněnou osobou v dohodnutém termínu platnosti.

Reklamace je Zákazník povinen uplatnit u poskytovatele písemně bez zbytečného odkladu a nejpozději do pěti pracovních dnů od obdržení dárkového poukazu.

Poskytovatel použije veškeré osobní údaje jemu poskytnuté v objednávce výhradně pro účely plnění této smlouvy.

Zprostředkovatel nepoužije poskytnuté osobní údaje žádným třetím stranám, pokud to nebude nezbytné pro účely plnění předmětu této smlouvy.

5. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Práva a povinnosti týkající se vadného plnění se řídí obecně závaznými právními předpisy, a to zejména ustanoveními § 1914 - 1925 občanského zákoníku, § 2099 - 2117 občanského zákoníku a § 2161 - 2174 občanského zákoníku.

Poskytovatel odpovídá Zákazníkovi za to, že dárkový poukaz nemá při převzetí vady. Poskytovatel zejména odpovídá za to, že v době, kdy Zákazník dárkový poukaz převzal,

(a)    má dárkový poukaz vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které poskytovatel popsal nebo které Zákazník očekával s ohledem na povahu dárkového poukazu,

(b)   jsou dárkové poukazy v odpovídajícím množství (je-li jich objednáno více),

Nemá-li dárkový poukaz vlastnosti výše v tomto článku popsané, může Zákazník požadovat dodání nového dárkového poukazu bez vad, jelikož povaha dárkového poukazu vylučuje jiný způsob odstranění vady, např. výměnu jeho součásti.

Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u dárkového poukazu v době dvaceti čtyř (24) měsíců od jeho převzetí; ustanovení o právech z vadného plnění se v tomto případě použijí obdobně.

Náleží-li Zákazníkovi z jakéhokoli důvodu z titulu práv z vadného plnění právo na dodání nového Dárkového poukazu nebo právo odstoupit od Smlouvy, je Zákazník zároveň povinen vrátit poskytovateli vadný (reklamovaný) dárkový poukaz. Poskytovatel není povinen vydat Zákazníkovi nový dárkový poukaz (při dodání nového dárkového poukazu) nebo vrátit peníze (při odstoupení od Smlouvy) dříve, než mu Zákazník předá vadný (reklamovaný) dárkový poukaz nebo prokáže, že ho odeslal.

Zákazníkovi nenáleží práva z vadného plnění v případech, kdy za vadu neodpovídá poskytovatel, tj. zejména tehdy, kdy se jedná o vady:

(a)    vzniklé nesprávným jednáním či opomenutím Zákazníka nebo jeho zásahem do dárkového poukazu,

(b)   vzniklé po převzetí Zákazníkem, například způsobené vnějším vlivem nebo třetí osobou,

(c)    vzniklé působením přírodních živlů nebo vyšší mocí.

Práva z vadného plnění (reklamace) se uplatňují na kterékoli provozovně poskytovatele. Poskytovatel je povinen Zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Poskytovatel nebo jeho pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří dnů; do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba případně potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude ze strany poskytovatele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Zákazník a poskytovatel nedohodnou na delší lhůtě; marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Poskytovatel však není v prodlení v případě, že Zákazník od něj nepřijal řádně nabídnuté plnění nebo neposkytuje potřebnou součinnost.

6. ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Informace o zpracování osobních údajů naleznete v samostatných Podmínkách zpracování osobních údajů.

7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Smluvní strany se dohodly, že odstoupení od smlouvy musí mít písemnou formu a musí být doručeno druhé straně nejpozději 5 dnů po vzniku skutečnosti, na základě které je možné od této smlouvy odstoupit.

a.)    Zákazník může od smlouvy odstoupit:

1.)    Z důvodu porušení povinností poskytovatele stanovených touto smlouvou.

b.)    Poskytovatel může od smlouvy odstoupit:

1.)    Z důvodu porušení povinností Zákazníkem nebo oprávněného držitele dárkového poukazu stanovených touto smlouvou bez náhrady škody.

V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Dárkový poukaz musí být Zákazníkem poskytovateli vrácen do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy poskytovateli. Odstoupí-li Zákazník od kupní smlouvy, nese Zákazník náklady spojené s navrácením dárkového poukazu poskytovateli.

V případě odstoupení od kupní smlouvy vrátí poskytovatel peněžní prostředky přijaté od Zákazníka do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy Zákazníkem, a to stejným způsobem, jakým je poskytovatel od poskytovatele přijal. Poskytovatel je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté Zákazníkem již při vrácení dárkového poukazu Zákazníkem či jiným způsobem, pokud s tím Zákazník bude souhlasit a nevzniknou tím Zákazníkovi další náklady. Odstoupí-li Zákazník od kupní smlouvy, poskytovatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Zákazníkovi dříve, než mu Zákazník dárkový poukaz vrátí nebo prokáže, že dárkový poukaz poskytovateli odeslal.

8. SPOLEČNÁ A ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Další vztahy mezi poskytovatelem a Zákazníkem, neupravené těmito Obchodními podmínkami se řídí platnými příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku České republiky.

Kupní smlouva se řídí právem České republiky s vyloučením ustanovení norem kolizních, jakož i s vyloučením použití ustanovení Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží sjednané ve Vídni dne 11. dubna 1980.

Smlouva je uzavírána výhradně v českém jazyce. Smlouva nebude vyhotovována v písemné formě, nebude uložena u poskytovatele a poskytovatel neumožní Zákazníkovi přístup ke smlouvě.

Všechny spory, které vzniknou z této smlouvy anebo v souvislosti s ní, budou podle volby žalující strany rozhodovány obecnými soudy s místní příslušností určenou podle sídla poskytovatele.

Ukáže-li se některé ustanovení smlouvy neplatné či neúčinné, zavazují se strany takové ustanovení nahradit ustanovením jiným, jež by co nejlépe odpovídalo účelu a smyslu neúčinného či neplatného ustanovení.

Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 20.9.2019

Často kladené dotazy

Pořádání akcí

Jsme odborníci na marketing v kině

Kontaktujte nás
obchod@cinestar.cz