Často kladené dotazy
Pořádání akcí
- Jaké akce se u vás dají zorganizovat?
V našich multikinech je možné zorganizovat jakoukoliv akci, které vyhovuje divadelní uspořádání sálu, tzn. konference, školení, představení nových produktů, soukromé projekce, live stream apod. Díky profesionálnímu technickému vybavení jsou naše sály ideální pro video projekce. Jsme otevření jakýmkoliv nápadům a přáním našich klientů.
- Jak velkými sály disponujete?
Naše sály disponují kapacitou od 73 do 420 míst.
- Kolik pronájem sálu stojí?
Cenová kalkulace vždy záleží na mnoha aspektech. Liší se dle toho, jak velký sál potřebujete, na jak dlouho a zda máte zájem i o další techniku a doprovodné aktivity. Nezávaznou kalkulaci vám rádi zašleme po tom, co nám vyspecifikujete veškeré požadavky.
- Jaké další služby si můžu přiobjednat?
Jsme Vám schopni připravit profesionální cateringové služby i s obsluhou, fotografa, moderátora, fotokoutek a mnoho dalšího. Stejně tak zařídíme i branding sálu nebo celého prostoru multikina. Stačí poslat informace do vaší poptávky.
- Mohu ze svého počítače prezentovat na velké plátno?
Díky moderní technice v multikinech CineStar je možné pomocí HDMI kabelu napojit notebook na dataprojektor a promítnout tak běžnou prezentaci a video na velkém plátně.
- V jakém formátu by prezentace měla být?
Nejvhodnější formát pro Vaši prezentaci by měl být 16:9.
- Jaký film si můžu vybrat pro soukromou projekci?
Je možné si vybrat film z aktuální nabídky, ale také ze starších titulů. Film však nesmí být starší více než 2 roky z důvodu autorských práv.
- Jak se naši hosté dostanou do sálu?
Připravíme vám klasické vstupenky, je jen na vás, zda na nich bude uvedená cena, čísla sedadel a název vaší akce. Nebo si můžete vyrobit vlastní tištěnou či elektronickou pozvánku.